Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:07, 30 Paź 2012 Temat postu: Sprawy techniczne |
|
|
Zakładam temat bo się zrobił śmietnik w poprzednim tym temacie piszemy tylko o sprawach technicznych(czyli IDE, biblioteki itp.) oraz dlatego że znów mam problemy z IDE.
Ostateczna wersja konfiguracji(mam nadzieję):
-Code::Blocks
-OpenGL(tutaj nie jestem pewien- możliwe że SFML wystarczy)
-SFML
Cała gra będzie pisana od podstaw czyli nie będę korzystał z poradnika który wcześniej zadeklarowałem a z tego wynika to że testerzy będą mieli dużo pracy przy testowaniu kodu.
Edit: Przepraszam za te wszystkie zmiany oraz zagmatwanie ale chcę dobrze zacząć pisanie tej gry by później nie zrobił się syf.
Edit2: SFML w wersji 2.0
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Wto 13:16, 30 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Bimbol
Tester
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:19, 30 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Nie znam się za bardzo, ale myślę, że SFML jest lepszy dla gier 2D.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|