Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:50, 05 Lis 2012 Temat postu: Zrobiłem parę poprawek w pliku CGame.cpp |
|
|
Kumdzio przydałoby się wysyłać kod, który się kompiluje.
Zrobiłem forka twojego projektu i próbuję wrzucić poprawkę, ale nie wiem jak.
Jak już napisałem poprawiłem trochę błędów w tym pliku, ale został mi sf::Time. Możesz mi napisać skąd wytrzasnąłeś ten typ?
A pliki spriteconfig potrzebują przestrzeni nazw std, którą można załączyć z biblioteką iostream i bibliotek używanych przez ciebie kontenerów STL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:14, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak dodawać poprzez przeglądarkę pliki ale możesz to robić programem który pobierzesz [link widoczny dla zalogowanych].
Co do kodu który się kompiluje musiałem wrzucić go w tej postaci ponieważ wyjeżdżałem na święta i myślałem że trochę popiszę podczas świąt ale się nie udało. Dzisiaj prawdopodobnie też nic nie napiszę bo mam trochę pracy do szkoły.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Pon 16:16, 05 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:21, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Znasz inny adres, bo coś mi nie dociąga?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:29, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
wejdź na stronę github'a i tam na dole będzie clients z tamtąd pobierz a jak nie będzie działało to nie mam pojęcia skąd możesz pobrać ewentualnie wpisz w google "github client for windows"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:53, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wszędzie trafiam na to samo, więc zamieszczam poprawki (na razie same składniowe) tu: [link widoczny dla zalogowanych] hasło: platfa
Jeśli możesz podaj tu wersję twojego SFML, może się nasze różnią (korzystam z 1.6).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:06, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A no właśnie gdzies już na forum pisałem że używam SFML 2.0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:19, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Aha zajrzyj do poprawek, sądzę że mimo tego to co zmieniłem jest dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:57, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
SFML zainstalowałem i jutro biorę się za resztę składni.
Ale tak czy siak CGame.cpp możesz ściągnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:23, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Co do wskaźnika to musiałem go użyć ponieważ inaczej inne funkcje nie widziały okna a wskaźnik przeciwinie. Konstrukcja (*wskaźnik) to dereferencja żeby nie działać na wskaźniku tylko na obiekcie na który wskazuje. Co do projektu będę musiał go chyba zbudować na nowo na podstawie twojej abstrakcji klas bo moja jakoś dalekich lotów sobie nie wróży. Ale dzisiaj też raczej tego nie zrobię bo muszę najpierw dobrze wszystko przemyśleć i być może zacznę jednak od abstrakcji metod i pól dla twojej abstrakcji klas
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Wto 18:24, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:31, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Muszę o tym poczytać.
A co do projektu (stary kod rozumiem, że mogę wywalić) to główne zręby mogę zrobić sam na podstawowych wzorcach. Zgadzasz się?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:15, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Oczywiście wiem że zrobisz to lepiej ale możesz sobie na razie dać z tym spokój. Odpowiedź na pytanie dlaczego szukaj w temacie Rozgrzewka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:19, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Właściwie to będzie pierwszy raz w życiu, więc raczej sobie to przećwiczę.
PS. Zajrzałem i abstrakcję rozgrzewki mogę traktować jako wstęp do abstrakcji New Worlda.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jsc dnia Wto 21:50, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|