Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:22, 06 Lis 2012 Temat postu: Rozgrzewka |
|
|
Postanowiłem wstrzymać prace nad projektem New World ponieważ zrozumiałem, że porywam się z motyką na słońce, innymi słowy moje zdolności programistyczno-algorytmiczno-projektanckie są zbyt niewielkie bym uporał się z tym projektem. Prace wsztrzymuję na rzecz nowego prostszego projektu (Rozgrzewka). Będzie to prościutka platformówka - skakanie, zbieranie pieniążków i może jakieś moby. Robię to by nabrać trochę wprawy oraz poznać techniki pisania gier. Prawdopobonie troszkę rozbuduję Rozgrzewkę po to by nauczyć się też trochę bardziej skomplikowanych rzeczy. Mam nadzieję że nie zrażę was do siebie tymi ciągłymi zmianami oraz że zrozumiecie moje postanowienia.
Edit: Postępy możecie sprawdzać tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Dla Ewentualnych uwag, pomysłów itp. zakładajcie nowe tematy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Wto 20:36, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:26, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Można uprościć abstrakcję klas z New Worlda przez wywalenie z niej klas CNPC (jeśli chcesz i CMob), CPrzedmiot, COzdobik i CStan i podrzędnych dla nich i przenieść tutaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:40, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wg. moich symulacji powinna wyglądać tak:
[link widoczny dla zalogowanych] hasło platfa.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:01, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jsc nigdy nie zniechęcony i gotowy do pracy Abstrakcja klas do rozgrzewki bardzo dobra i prawdopodobnie pełna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:04, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No to jutro ci jutra zakoduję z uwzględnieniem wzorców projektowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:32, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
No to jutro ci jutra |
Hmmm... może to uprościsz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:55, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mam obecnie zbyt wiele czasu, ale udało mi się zrobić szczyt abstrakcji. Można ją pobrać z mojego chomika: plik wersja 1.rar
Cytat: |
może to uprościsz? |
Mam nadzieję, że komentarze trochę cię rozjaśnią.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jsc dnia Śro 17:56, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:21, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
CMulti miała to być klasa odpowiedzialna za multiplayer w projekcie New World ale to tylko tak przyszłościowo w tej grze tego wgl nie będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:27, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
A co sądzisz o plikach CGame?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
kumdzio
Administrator
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:06, 07 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Sądze że są dobrze skonstruowane jednak cię zmartwię bo nie zamierzam kożystać z nich bo chcę nabrać doświadczenia w programowaniu obiektowym bo to pierwszy mój projekt tego typu. Początki już mam zaraz wrzucę na githuba byś mógł zobaczyć jak mi idzie ale kod się jeszcze nie kompiluje.
Edit: Wszystkie ustawienia tak jak poprzednio. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kumdzio dnia Śro 22:10, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:38, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nie ma sprawy, tylko zrobię jeszcze FObiekt, żebyś mógł się przyjrzeć i zacznę pracę na twoim kodzie (w miarę posiadanego czasu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
jsc
Tester
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:36, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dla zamknięcia tu tematu (dalsze problemy lepiej robić w nowych wątkach) napiszę, że:
- poprawiona CMapa.hpp już czeka na chomiku
- w fragmencie CMapa.cpp: CMapa::pozX=0;
CMapa::pozY=0;
CMapa::licznik=0;
kompilator wywala rekompilację. Zapobiec temu można przez zadeklarowanie ich w CMapa.hpp jako statyczne lub inicjowanie ich w konstruktorze
PS. Zrobiłem już FObiekt.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jsc dnia Czw 16:45, 08 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|